💫💫💫💫💫   من برای متنفر بودن از کسانی که  از من متنفرند،                 \"وقتی ندارم\" .....   زیرا من مشغول دوست داشتن کسانی هستم که: 
اخبار مهم:
2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، "وقتی ندارم" .....

💫💫💫💫💫

 

من برای متنفر بودن از کسانی که 

از من متنفرند،

 

              "وقتی ندارم" .....

 

زیرا من مشغول دوست داشتن کسانی هستم که: 

  

               "مرا دوست دارند" ...

 

✨✨✨

سلام بر شما....

 

روزهای زندگیتون سرشار از عشق و مهربانی....

 

🍃🌹🍃🌹🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، \

2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، \ https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، \ 2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، \ 2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، \ 2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، \ 2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، \

2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، \ 2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، \ 2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، \ 2931 / من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند، \

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 65
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش