ٜنیایش صبحگاهی  خدایا   من قدرت ندارمقلب دوستانم را شاد کنماز تو تمنا دارم امروز مشکلاتشان را آسانودعاهاشون را مستجاب کنیتا دلشون شاد شود و لبهایشان خندان 🍁آمین یا قاضِیَ
اخبار مهم:
1180

ٜنیایش صبحگاهی  


خدایا   


من قدرت ندارم

قلب دوستانم را شاد کنم

از تو تمنا دارم امروز 

مشکلاتشان را آسان

ودعاهاشون را مستجاب کنی

تا دلشون شاد شود و لبهایشان خندان 


🍁آمین یا قاضِیَ الْحاجات 

🍂ای برآورنده ی حاجت ها 




 ⃟░⃟‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‎‌

ســــلام بزرگوار🌸🍂


امـروزتـون خـوش 🌸🍂


و پراز مـهر و دوستی🌸🍂


انشـاالله حـال دلتــون 🌸🍂


خـوب ،خـوب ،خـوب 🌸🍂


رزق و روزیتون فراوان 🌸🍂


تـن و جـانتـون سـلامت🌸🍂


و زنـدگیتون غـرق در🌸🍂


خوشبختی باشـه 🌸🍂


صبحتون زیبـا🌸🍂.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

1180

1180 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 1180 1180 1180 1180 1180

1180 1180 1180 1180

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 17
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش