#نیایش_صبحگاهی         یا مَن سبقت رحمته . 🌹 ای که همیشه رحمتت سبقت میگیرد بر غضبت ، ای که نگاهت \"کن فیکون\" است بر گَرد نگرانی هایم ،    🌹 ای خدای دانا ، ای خدای ق
اخبار مهم:
1403

#نیایش_صبحگاهی

 

 

 

  یا مَن سبقت رحمته .

🌹 ای که همیشه رحمتت سبقت میگیرد بر غضبت ، ای که نگاهت "کن فیکون" است بر گَرد نگرانی هایم ،

 

 🌹 ای خدای دانا ، ای خدای قادر ، ای ثروتمند ،

ای تنها مخاطبت ذهن من ،

🌹 ای که گفتی : "هو معكم اينما كنتم"

تو هرجا باشی من با توام ،

 

ای خالق .....

 

🌹 ای همیشه همراه ، خط بطلانی بزن بر همه ی وسوسه ها و تمام افکار مزاحم ، 

🌹 میدانم بهترینِ من  با بهترینِ تو متفاوته ، 

 

🌹 من که آینده را نمیبینم ، فقط تو میدانی

 بهترینِ من چیست؟

🌹 همانهایی را میخواهم که مرا و عزیزانم را عاقبت بخیر میکند ،

خدایا دم به دم شکرت .....🙏


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

1403

1403 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 1403 1403 1403 1403 1403

1403 1403 1403 1403

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 15
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش