یا من به یفتخر المحبون ♥️ °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° اینکه نظر کردی و گهگاهی تو را می‌خوانم سپا
اخبار مهم:
1408

یا من به یفتخر المحبون ♥️

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

اینکه نظر کردی و گهگاهی تو را می‌خوانم سپاسگزارم؛

آنچنان که باید، تو را نشناخته و عبادت و اطاعت نکرده‌ام. اما از اینکه خود را یکتا پرست می‌دانم، به خود می‌بالم. هر چیزی که نشان از تو دارد و رنگ و بوی تو دارد را دوست می‌دارم و گردن فرازی می‌کنم از اینکه تو را دارم و بدست تو آفریده شدم و از آنچه تو خلق کرده‌ای بهره‌مندم؛

«به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست

عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست»

صبح و فرجامتان نیک🌹

 

عاشقانه‌های جوشن کبیر، فراز ۴۳


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

1408

1408 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 1408 1408 1408 1408 1408

1408 1408 1408 1408

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 16
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش