خدایا  در هر ثانیه ای که میگذرد بی شمار نعمت بر من ارزانی میکنی 💓تپش قلب 🫁دم و بازدم 👀دیدن 👂شنیدن 🖐لمس کردن 🫀نبض زدن ها 👁پلک زدن 🧠فکر کردن و... نعمات بیشماری که ازشمردن آن ناتوانم و
اخبار مهم:
1453

خدایا 

در هر ثانیه ای که میگذرد

بی شمار نعمت بر من ارزانی میکنی

💓تپش قلب

🫁دم و بازدم

👀دیدن

👂شنیدن

🖐لمس کردن

🫀نبض زدن ها

👁پلک زدن

🧠فکر کردن

و...

نعمات بیشماری که ازشمردن آن ناتوانم

و من چقدر بی تفاوت میگذرم

و مدام از نداشته هایم پیش تو گله و شکایت میکنم

 

🤲خدایا برای ناشکری ها و کم طاقتی هایم

🤲برای فراموشکاری ها و بی توجهی هایم

مرا ببخش... 

 

ای مهربانترین مهربانها

ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍی امروز ما ﻣﻘدر فرما

 

آمین 

یا من ارجوهُ لکلُ خیر🙏


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

1453

1453 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 1453 1453 1453 1453 1453

1453 1453 1453 1453

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 19
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش