يَا أَقْرَبَ مِنْ كُلِّ قَرِيبٍ... ♥️ °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° «ز من هرآنکه او دور، چو دل به سینه
اخبار مهم:
1468

يَا أَقْرَبَ مِنْ كُلِّ قَرِيبٍ... ♥️

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

«ز من هرآنکه او دور، چو دل به سینه نزدیک/

به من هرآنکه نزدیک، ازو جدا جدا من»

الهی این دوری و نزدیکی‌های دنیا برای تویی که در همه جا عطر حضورت به مشام می‌رسد، معنایی ندارد. در هر مکان حاضری و در هر زمان، ناظر؛

چه کسانی که نزدیکند اما خیر و نفعشان دور است. اما تو را دور می‌پندارم و در آسمان‌ها جست‌وجو می‌کنم حال آنکه تو از هر نزدیکی، نزدیک‌تری؛

ای نزدیک‌تر از رگ گردن به من، مگذار از تو دوری کنم و روی برگردانم که هلاکتم قطعیست...🤲🏼

 

صبح و فرجامتان نیک🌹

عاشقانه‌هاي جوشن_کبیر، فراز ۴۵


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

1468

1468 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 1468 1468 1468 1468 1468

1468 1468 1468 1468

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 16
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : جوشن کبیر ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش