🍃🍃🍃 نیایش صبحگاهی 🙏🙏   ✨مهربانا..🤲 🌸دلم خوش است به بودنت 🍃به سفره ای که پهن کرده ای 🌸و بدون منت به همه میبخشی   ✨الهی ...🤲 🌸دلم خوش است به بخشنده بودنت 🍃و اینکه مرا میبخشی و در آغو
اخبار مهم:
163

🍃🍃🍃

نیایش صبحگاهی 🙏🙏

 

✨مهربانا..🤲

🌸دلم خوش است به بودنت

🍃به سفره ای که پهن کرده ای

🌸و بدون منت به همه میبخشی

 

✨الهی ...🤲

🌸دلم خوش است به بخشنده بودنت

🍃و اینکه مرا میبخشی و در آغوشت میگیری،،

 

✨الهی...🤲

🌸دلم خوش است به قدرتت

🍃که از عدم،، زندگی می آفرینی

 

✨الهی ...🤲

🌸دلم خوش است

🍃 به معجزه ات که اتفاق می افتد

🌸 ومن شاد شاد فقط سر بر سجده میگـــذارم 

🍃و میان اشـــکهای شوقم فقط میگویم .....  ،،

بودنت را  شــــکرت...💐

 

 

💞💞💞


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

163

163 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 163 163 163 163 163

163 163 163 163

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 28
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش