پر از دردم آقا،برایم دعا کن مریضم سرا پا ،برایم دعا کن   گرفتار نفسم،اسیر گناهم تو ای روح تقوا،برایم دعا کن   بغیر از تو دیگر کسی را ندارم تو تنهای تنها،برایم دعا کن   زمین گ
اخبار مهم:
1678

پر از دردم آقا،برایم دعا کن

مریضم سرا پا ،برایم دعا کن

 

گرفتار نفسم،اسیر گناهم

تو ای روح تقوا،برایم دعا کن

 

بغیر از تو دیگر کسی را ندارم

تو تنهای تنها،برایم دعا کن

 

زمین گیر دردم،ببین روی زردم

فتادم من از پا برایم دعا کن

 

منم رو سیاه و منم عبد در گاه

کجایی تو مولا ،برایم دعا کن

 

امیدم کجائی ،اگر کربلایی

بیا و همانجا برایم دعا کن

 

تو با سوز سینه،چو آئی مدینه

تو را جان زهرا ،برایم دعا کن

 

برای ظهورت دعا می کنم من

تو را جان مولا،برایم دعا یم کن

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

✨✨✨✨✨

 

سلام امام زمانم

 

سلام بر شما

 

صبح بارونی‌تون به خیر و شادابی

 

می‌گویند در وقت بارش باران، دعاها زودتر مستجاب میشه؛

چه دعایی کنم بهتر از این...

 

💎 در این ساعات روز جمعه فرج آقا امام زمان را برسان

 

💎 خداوندا!

من را و خانواده‌ام را،

پدر و مادرم را،

دوستانم را،

و دوستانِ دوستانم را

ببخش و بیامرز

و زندگانی سرشار از طاعات و بندگی خودت را در شادی و نشاط نصیب کن

 

💎 اللهم اهدناالصراط المستقیم

 

🌹✨🌹✨🌹


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

1678

1678 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 1678 1678 1678 1678 1678

1678 1678 1678 1678

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش , مناسبتی , جمعه - جمعه مهدوی ,
بازدید : 14
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : باران , جمعه ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش