من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است به خاطر پیچیدن باد در پرده‌های تور به خاطر عطر بهار نارنج که با نسیم می‌آید تو به خاطر خواندن پرنده‌
اخبار مهم:
1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ...

من هنوز هم فکر می‌کنم

سپیده اگر می‌زند

به خاطر پنجره‌های باز است

به خاطر پیچیدن باد در پرده‌های تور

به خاطر عطر بهار نارنج که با نسیم می‌آید تو

به خاطر خواندن پرنده‌ای

روی درختی دور

به خاطر چشم‌هایی که باز می‌شوند به روز

به خاطر دل‌هایی که دل می‌دهند به نور

به خاطرلبخند، لبخند، لبخند

به خاطر آن‌ها که می‌گویند:

حال من خوب

حال تو خوبِ خوب خوب


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ...

1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ... 1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ... 1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ... 1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ... 1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ...

1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ... 1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ... 1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ... 1999 / من هنوز هم فکر می‌کنم سپیده اگر می‌زند به خاطر پنجره‌های باز است ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 23
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش