از دیگران شکایت نمی‌کنم بلکه خودم را تغییر می‌دهم، چرا که کفش پوشیدن راحت‌تر از فرش کردن دنیاست. مبارزه انسان را داغ می‌کند و تجربه انسان را پخته می‌کند! هر داغی روزی سر
اخبار مهم:
2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ...

از دیگران شکایت نمی‌کنم

بلکه خودم را تغییر می‌دهم،

چرا که کفش پوشیدن راحت‌تر از

فرش کردن دنیاست.

مبارزه انسان را داغ می‌کند

و تجربه انسان را پخته می‌کند!

هر داغی روزی سرد می‌شود ولی هیچ پخته‌اى دیگر خام نمی‌شود!

🌹🌹🌹

سلام صبح بخیر


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ...

2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ... 2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ... 2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ... 2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ... 2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ...

2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ... 2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ... 2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ... 2012 / از دیگران شکایت نمی‌کنم، بلکه خودم را تغییر می‌دهم ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 15
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش