من برای خودم خط هایی دارم.             دور بعضی چیزها  زیر بعضی چیزها و روی بعضی چیزها  گاهی خط قرمز   گاهی خط زرد  و گاهی خط سبز &n
اخبار مهم:
205

من برای خودم خط هایی دارم.

 

 

 

 

 

 

دور بعضی چیزها 

زیر بعضی چیزها

و روی بعضی چیزها 

گاهی خط قرمز  

گاهی خط زرد 

و گاهی خط سبز

 

دور بعضی آدمها را خط قرمز کشیده ام 

آنها که همیشه سهمی از حس خوبم را به تاراج میبرند.

حسودها خودبین ها و مهمتر از همه آنها که همیشه به من دروغ گفتند.

 

زیر بعضی ها را خط زرد میکشم.

آدمهایی که تکلیفت را با آنها نمیدانی.

مثل فصلها رنگ عوض میکنند و اعتباری نیست نه به تحسین و نه به تکذیبشان.

 

روی بعضی چیزها و آدمها را با برگهای سبز خطی میکشم, سبز سبز تا یادم بمانند و یادگار همیشگی ذهنم باشند.

 

آدمهایی که شاید همه ی فرقشان و خاص بودنشان در نگاه و کلامشان باشد.

آدمهایی که ساده ی ساده فقط دوستشان دارم

 

این آدمها را باید قاب گرفت تا جلوی چشمت باشند ،تا وجب به وجب نگاهت را شکرگزار بودنشان باشی.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

205

205 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 205 205 205 205 205

205 205 205 205

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 30
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش