سلام اولین سرمشق زندگی‌ام فراموش نکردن انسانهایی است که نمک پرورده محبتشان هستم شاید غفلت کنم دیر یادشان کنم ولی هرگز فراموش‌شان نخواهم کرد اگر به یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنرما نامتا
اخبار مهم:
2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ...

سلام

اولین سرمشق زندگی‌ام فراموش نکردن انسانهایی است که نمک پرورده محبتشان هستم شاید غفلت کنم دیر یادشان کنم ولی هرگز فراموش‌شان نخواهم کرد اگر به یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنرما

نامتان دراندیشه ومهرتان درقلب ماست

عید نوروز بر شما و خانواده محترمتان مبارک  باد🌷🌷🌷


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ...

2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ... 2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ... 2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ... 2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ... 2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ...

2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ... 2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ... 2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ... 2150 / اولین سرمشق زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : مناسبتی , عید ,
بازدید : 17
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : نوروز , بهار ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش