🌴💫 💫🌹🌴 ✍خدایا! وقتی دلم ناآرام است ،  می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام. نیازمندم به تـو  ⇦ به نگاهت  ⇦ به توجهت  ⇦ به مهربانیت    💠من جز تـــــو کس
اخبار مهم:
2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ...

🌴💫 💫🌹🌴

✍خدایا! وقتی دلم ناآرام است ، 

می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام.

نیازمندم به تـو 

⇦ به نگاهت 

⇦ به توجهت 

⇦ به مهربانیت 

 

💠من جز تـــــو کسی را ندارم ،

جز تـــــو هیچ کسی و هیچ چیزی آرامم نمی‌کند ،

 🌾《یا رفیقَ مَن لا رفیقَ لَه》 

💠 *تویی که هر وقت می‌خوانمت اجابتم می‌کنی.

پناهم باش، پناه دلی که جز تــــــو کسی ندارد...

🌴💫🌹سلام روزتون آرام  به لطف الهی 🌹💫🌴


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ...

2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ... 2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ... 2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ... 2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ... 2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ...

2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ... 2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ... 2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ... 2159 / خدایا! وقتی دلم ناآرام است، می‌دانم جایی از زندگی فراموشت کرده‌ام ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 20
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : جوشن کبیر ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش