💫💫💫💫💫   من از تأمل بهار برمی‌گردم و احساسم با بوی شکوفه‌ها گره خورده ست بهار فلسفه ساده ایست که بدانیم زمین عرصه کوچ ست   سلمان هراتی   ✨✨✨ سلام بر شما... صبحتون
اخبار مهم:
2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ...

💫💫💫💫💫

 

من از تأمل بهار برمی‌گردم

و احساسم

با بوی شکوفه‌ها گره خورده ست

بهار

فلسفه ساده ایست

که بدانیم

زمین عرصه کوچ ست

 

سلمان هراتی

 

✨✨✨

سلام بر شما...

صبحتون پر از نشاط...

 

🍃🌹🍃🌹🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ...

2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ... 2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ... 2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ... 2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ... 2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ...

2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ... 2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ... 2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ... 2160 / من از تأمل بهار برمی‌گردم ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 14
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : بهار ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش