اهل دلی میگفت:  چقدر ثروت داری؟ گفتم: تا ثروت چه باشد؟ گفت: دوست! گفتم: بی‌حساب! گفت: خوشا بحالت! از کجا و برچه اساس می‌گویی؟ گفتم: هر روز، با درودی و کلامی، و عرض ارادتی، با آنان
اخبار مهم:
2166 / چقدر ثروت داری؟!

اهل دلی میگفت: 

چقدر ثروت داری؟

گفتم: تا ثروت چه باشد؟

گفت: دوست! گفتم: بی‌حساب!

گفت: خوشا بحالت! از کجا و برچه اساس می‌گویی؟

گفتم: هر روز، با درودی و کلامی، و عرض ارادتی، با آنان تجدید عهد می‌کنم چون یادگرفته‌ام که بعضی چیزها را باید هر روز زنده‌اش کنم تا بتوانم خوب زندگی کنم مثل عشق ورزی، مهربانی، ایمان مداری و شادبودن.

گفت: راست گفتی! عجب سرمایه‌داری هستی!

گفتم: به همین دلایل هر روز، شکرش را بجا می‌آورم، و از داشتن چنین دوستان و نزدیکانی به خود می‌بالم، 

گفت: دعایشان کن.

گفتم: خداوندا،‌ تمامی دوستان و عزیزانم را در پناه خودت محافظت فرما و سال و قرن جدید پیش رو را از بهترین‌ سالهای عمرشان قرار بده. آ

آمین

سال نو مبارک


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2166 / چقدر ثروت داری؟!

2166 / چقدر ثروت داری؟! https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2166 / چقدر ثروت داری؟! 2166 / چقدر ثروت داری؟! 2166 / چقدر ثروت داری؟! 2166 / چقدر ثروت داری؟! 2166 / چقدر ثروت داری؟!

2166 / چقدر ثروت داری؟! 2166 / چقدر ثروت داری؟! 2166 / چقدر ثروت داری؟! 2166 / چقدر ثروت داری؟!

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش , مناسبتی , عید ,
بازدید : 17
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : نوروز , بهار ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش