💫💫💫💫💫   همچو نی می‌نالم از سودای دل آتشی در سینه دارم جای دل   من که با هر داغ پیدا ساختم   سوختم از داغ ناپیدای دل   همچو موجم یک نفس آرام نیست  بس که طوفا
اخبار مهم:
2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ...

💫💫💫💫💫

 

همچو نی می‌نالم از سودای دل

آتشی در سینه دارم جای دل

 

من که با هر داغ پیدا ساختم  

سوختم از داغ ناپیدای دل

 

همچو موجم یک نفس آرام نیست 

بس که طوفانزا بود دریای دل

 

دل اگر از من گریزد وای من  

غم اگر از دل گریزد وای دل

 

ما ز رسوایی بلند آوازه‌ایم  

نامور شد هر که شد رسوای دل

 

رهی معیری 

✨✨✨

سلام بر شما....

 

روزتون پر امید....

 

🍃🌹🍃🌹🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ...

2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ... 2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ... 2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ... 2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ... 2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ...

2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ... 2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ... 2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ... 2191 / همچو نی می‌نالم از سودای دل ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 16
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش