*خدایا ..🤲🏻💕* تو که باشی معجزه ای در من رخ می دهد به نام ارامش چه زیبا و دلنشین  است نام بزرگت ...❤   🌹 بسم الله الرحمن الرحیم🌹        🌺الهی به امید تو 🌺
اخبار مهم:
2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ...

*خدایا ..🤲🏻💕*

تو که باشی

معجزه ای در من

رخ می دهد

به نام ارامش

چه زیبا و دلنشین 

است نام بزرگت ...❤

 

🌹 بسم الله الرحمن الرحیم🌹

       🌺الهی به امید تو 🌺


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ...

2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ... 2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ... 2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ... 2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ... 2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ...

2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ... 2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ... 2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ... 2210 / خدایا! تو که باشی، معجزه‌ای در من رخ می‌دهد ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 18
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش