💞خـدایا بہ تـو توڪل می‌کنـم و حـس داشتنت پناهگاهی می‌شـود همیشگی در اوج سختی‌هایم روزهایم را با رحمتت بخیـر بگردان🌸🙏 بنـام خـدایی ڪه تسکین دهنـده دردها و آرامـش دهنده قلب‌ها
اخبار مهم:
2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که ....

💞خـدایا بہ تـو توڪل می‌کنـم

و حـس داشتنت

پناهگاهی می‌شـود همیشگی

در اوج سختی‌هایم

روزهایم را با رحمتت بخیـر بگردان🌸🙏

بنـام خـدایی ڪه

تسکین دهنـده دردها

و آرامـش دهنده قلب‌هاست💞

🍃🌸بِسـمِ الله الرَّحمـن الرَّحیـم🌸🍃

 

    🌸💞 الهـی بـه امیـد تـو💞 🌸🍃دوستان و همراهان صبحتان بخیر🍃🌸


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که ....

2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که .... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که .... 2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که .... 2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که .... 2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که .... 2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که ....

2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که .... 2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که .... 2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که .... 2219 / خدایا! به تو توکل می‌کنم که ....

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 18
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش