🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 خداوندا  در این صبح که با نسیم یادت  نوازشگر روح و جان من است  روح و جان عزیزانم را با عطر و بوی خداییت معطّر  و با عشق و ایمانی لایزالی   ما را به اکمل کم
اخبار مهم:
2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ...

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

خداوندا 

در این صبح که با نسیم یادت 

نوازشگر روح و جان من است 

روح و جان عزیزانم را با عطر و بوی خداییت معطّر 

و با عشق و ایمانی لایزالی  

ما را به اکمل کمالات برسان

سلام

صبحتون با عطر شب بوی اطاعت و بندگی ، باصفا باد و بانسیم نوازشگر ایمان پر طراوت، ملتمس دعای خیرتون 

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ...

2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ... 2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ... 2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ... 2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ... 2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ...

2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ... 2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ... 2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ... 2279 / خداوندا! در این صبح که با نسیم یادت نوازشگر روح و جان من است ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 17
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش