پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود با آنکه می‌دانم همه جا هستی،  اما به آسمان نگاه می‌کنم، چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد:🌹🌹🌹🌹 بی‌انتهاست،  بی‌دریغ
اخبار مهم:
2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ...

پروردگارا!

امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود

با آنکه می‌دانم همه جا هستی، 

اما به آسمان نگاه می‌کنم،

چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد:🌹🌹🌹🌹

بی‌انتهاست، 

بی‌دریغ است و 

چون یک دست مهربان همیشه

 بالای سرماست!

در این صبح زیبا 

از تو برای عزیزانمان

سلامتی، نشاط، 

دلخوشی و عاقبت بخیری 

و برآورده شدن حاجات طلب میکنیم..

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات 

با صلوات بر محمد و آل محمد 

سلام صبحتون بخیر و  شادکامی

🌸🌺🌷


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ...

2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ... 2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ... 2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ... 2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ... 2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ...

2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ... 2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ... 2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ... 2298 / پروردگارا! امروز صبح دلم که برایت تنگ می‌شود ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 14
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش