🌷🙏 خدای مهربانم... وقتی همه چیز را به تو می سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد و همه چیز به بهترین شکل ممکن متجلی می‌شود🙏  خداوندا عاشقانه و آگاهانه سپاسگزارم...    
اخبار مهم:
2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ...

🌷🙏

خدای مهربانم...

وقتی همه چیز را به تو می سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد و همه چیز به بهترین شکل ممکن متجلی می‌شود🙏 

خداوندا عاشقانه و آگاهانه سپاسگزارم...

      خداوندا   شکرت... 

 

سلام خدای عاشقان

سلام قلبهای مهربان

سلام عشق پاک

سلام روززیبا

سلام زندگی رویایی

سلام دوستان باصفا

امروزتان سرشارازمحبت

ولبریزازخوشبختی ...

روزتون عالی،،،

       طاعات قبول،،،


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ...

2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ... 2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ... 2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ... 2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ... 2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ...

2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ... 2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ... 2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ... 2368 / خدای مهربانم! وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 21
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش