من همین الان خدایم را صدا کردم... نمی‌دانم چه می‌خواهی ...   ولی الان برای تو!          برای رفع غمهایت!               &
اخبار مهم:
2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم...

من همین الان خدایم را صدا کردم...

نمی‌دانم چه می‌خواهی ...

 

ولی الان برای تو! 

        برای رفع غمهایت!

                  برای قلب زیبایت!

                               برای آرزوهایت!

              برای كسب توفيقت!

     برای دين و دنيايت!

برای آخر كارت!

 

به درگاهش دعاکردم!

 

و می‌دانم خدا داند...

خدا از خواستهای تو خبر دارد...

 

یقین دارم دعای من برای تو،

دعای تو برای من...

اثر دارد ...

 

✨✨✨

سلام

صبح به خیر و پر از دعاهای خیر برای شما، من و سایر مردم

🌱🌹🌱🌹🌱

    


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم...

2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم... 2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم... 2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم... 2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم... 2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم...

2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم... 2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم... 2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم... 2520 / من همین الان خدایم را صدا کردم...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 19
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش