💫💫💫💫💫   دلم یک کوچه می‌خواهد...              بی بن بست… و بارانی نم نم....                    
اخبار مهم:
2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد...

💫💫💫💫💫

 

دلم یک کوچه می‌خواهد...

             بی بن بست…

و بارانی نم نم....

                         و 

یک خدا که کمی باهم راه برویم!

            همین…

✨✨✨

سلام و درود بر شما....

 

همراهی خدا، همراه همه لحظاتتون...

 

🍃🌹🍃🌹🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد...

2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد... 2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد... 2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد... 2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد... 2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد...

2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد... 2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد... 2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد... 2529 / دلم یک کوچه می‌خواهد...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 21
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش