💫💫💫💫💫   خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گمت میکنم....   در هیاهوی بازار! در خستگی هنگام نماز! در وسوسه‌های نفسم! نمی دانم اما، گاهی تو را گم میکنم....  مثل کودکی که در ب
اخبار مهم:
2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم

💫💫💫💫💫

 

خدایا!

من نمیدانم گاهی کجای دنیا گمت میکنم....

 

در هیاهوی بازار!

در خستگی هنگام نماز!

در وسوسه‌های نفسم!

نمی دانم اما،

گاهی تو را گم میکنم....

 مثل کودکی که در بازار دستان مهربان مادرش را رها کرده و به تماشای عروسکی مشغول است

بعد می‌بیند مادرش نیست و هیچ

عروسکی او را خوشحال نمی‌کند...!

 

صحیفه‌سجادیه

 

✨✨✨

سلام و درود بر شما...

 

روزتون پر از رزق و برکت و امید...

 

🍃🌹🍃🌹🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم

2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم 2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم 2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم 2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم 2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم

2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم 2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم 2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم 2617 / نیایش / خدایا! من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات می‌کنم

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 17
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش