خدایا 🌷 آن‌چنانی مرا قرار بده که خودت می خواهی و بر من و لغزش های من به دیده اغماض بنگر که مرا توانایی تحملِ عذاب تو نیست .   بارالها🌺 حب این دنیا که هیچ دوامی ندارد را از دل من ریشه کن
اخبار مهم:
2657 / نیایش

خدایا 🌷

آن‌چنانی مرا قرار بده که خودت می خواهی و بر من و لغزش های من به دیده اغماض بنگر که مرا توانایی تحملِ عذاب تو نیست .

 

بارالها🌺

حب این دنیا که هیچ دوامی ندارد را از دل من ریشه کن بنما و این جهان را بر چشم من خوار بگردان ، ای آن‌که از ازل بوده ای و تا ابد هم خواهی بود .

 

خدای خوبم 🌺

مهرت بر دل من است ، لطفی بر من کن تا این مهر در قلب و روح من نهادینه شود و یادت همیشه با من باشد تا لحظه ای به غیر تو نیندیشم .آمین یا رب العالمین 

💐💐💐💐💐💐💐💐💐

سلام،صبحتون بخیر و نیکی


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2657 / نیایش

2657 / نیایش https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2657 / نیایش 2657 / نیایش 2657 / نیایش 2657 / نیایش 2657 / نیایش

2657 / نیایش 2657 / نیایش 2657 / نیایش 2657 / نیایش

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 14
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش