دوستِ من :   تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن ! خودت خالقِ زیباترین اتفاقاتِ زندگی ات باش ، در سخت ترین لحظات هم دلایلِ شادی  را پیدا کن دلگیر و نا امید نشود ! تو لایق بهترین وِ آرام ترین
اخبار مهم:
2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن !

دوستِ من :

 

تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن !

خودت خالقِ زیباترین اتفاقاتِ زندگی ات باش ،

در سخت ترین لحظات هم دلایلِ شادی 

را پیدا کن

دلگیر و نا امید نشود !

تو لایق بهترین وِ آرام ترین ثانیه ها و بزرگ ترین معجزه هایی 

 

🙋🏼‍♂️ سلام علیکم روز یکشنبه شما پر نشاط همراه با سلامتی ان شاء الله


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن !

2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن ! https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن ! 2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن ! 2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن ! 2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن ! 2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن !

2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن ! 2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن ! 2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن ! 2806 / دوستِ من: تک تکِ لحظه هایت را زندگی کن !

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 20
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش