💫💫💫   صبح ومن ویڪ دستـہ گل یاسمن وناز یڪ شاخ نبات و غزل حافظ شیراز  امـروز دعاے غـزلم بدرقـہ تو  زیبا بشود روز تو ، از لحظـہ آغاز🍃     ✨✨✨     سلا
اخبار مهم:
2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ...

💫💫💫

 

صبح ومن ویڪ دستـہ گل یاسمن وناز

یڪ شاخ نبات و غزل حافظ شیراز

 امـروز دعاے غـزلم بدرقـہ تو

 زیبا بشود روز تو ، از لحظـہ آغاز🍃 

  

✨✨✨ 

 

 سلام

صبح‌تون به خیر و نشاط ...

 

🌹🌱🌹🌱🌹


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ...

2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ... 2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ... 2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ... 2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ... 2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ...

2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ... 2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ... 2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ... 2811 / صبح و من و یڪ دستـہ گل یاسمن و ناز ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 21
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش