💫💫💫💫💫 به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد. صبح را با تمام وجود نفس خواهم کشید... خستگی ام را در رختخواب رخوت خواهم پیچید... کفش هایم را با صبح های تازه آشنا خواهم کرد.... من، همصدا با همه
اخبار مهم:
58
💫💫💫💫💫 به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد. صبح را با تمام وجود نفس خواهم کشید... خستگی ام را در رختخواب رخوت خواهم پیچید... کفش هایم را با صبح های تازه آشنا خواهم کرد.... من، همصدا با همه پرنده ها به خوشبختی لبخند خواهم زد..... آغوشم را از آرامش صبح پر می کنم، تا آغاز شوم مانند روزهای آفتابی.... من به صبح، نزدیک تر از همه آفتاب ها هستم.... ✨✨✨ سلام.... " صبح‌تون قشنگ و پر امید " 🍃🌹🍃🌹🍃

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

58

58 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 58 58 58 58 58

58 58 58 58

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 23
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش