💫💫💫💫💫آفتاب مهربانی،سایه تو بر سر من...ای که در پای تو پیچید،ساقه ی نیلوفر من....با تو تنها با تو هستم، ای پناه خستگی هادر هوایت دل گسستم، از همه دلبستگیهادر هوایت پر گشودن، باور بال و پر من باد...شعله
اخبار مهم:
633

💫💫💫💫💫


آفتاب مهربانی،سایه تو بر سر من...

ای که در پای تو پیچید،ساقه ی نیلوفر من....


با تو تنها با تو هستم، ای پناه خستگی ها

در هوایت دل گسستم، از همه دلبستگیها


در هوایت پر گشودن، باور بال و پر من باد...

شعله ور از آتش غم، خرمن خاکستر من باد...


ای بهار باور من، ای بهشت دیگر من

چون بنفشه بی تو بی تابم، بر سر زانو سر من...


       استاد قیصر امین پور


✨✨✨

سلام....


 آخرین صبح تیرماه، براتون همراه باشه با بهترین خاطرات....


🍃🌹🍃🌹🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

633

633 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 633 633 633 633 633

633 633 633 633

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 25
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش