گفت استاد مبر درس از ياد ياد باد آنچه به من گفت استاد   ياد باد آن كه مرا ياد آموخت آدمي نان خورد از دولت يـــاد   هيچ يادم نرود اين معنــــي كه مرا مادر من نـــــادان زاد   پد
اخبار مهم:
89

گفت استاد مبر درس از ياد

ياد باد آنچه به من گفت استاد

 

ياد باد آن كه مرا ياد آموخت

آدمي نان خورد از دولت يـــاد

 

هيچ يادم نرود اين معنــــي

كه مرا مادر من نـــــادان زاد

 

پدرم نيز چو استــــــادم ديد

گشت از تربيــــــــــت من آزاد

 

پس مرا منت از استـــاد بود

كه به تعليـــــــم من استاد استاد

 

هر چه مي دانست آموخت مرا

غــــير يك اصل كه ناگفته نهاد

 

قدر استـــــــــــــــاد نكو دانستن

حيف استــــــــاد به من ياد نداد


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

89

89 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 89 89 89 89 89

89 89 89 89

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : مناسبتی ,
بازدید : 29
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : روز معلم ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش