اگر روزی کسی از من بپرسدچندی که در روی زمین بودی چه کردی؟من می گشایم پیش رویش دفترم را:در زیر این نیلی سپهر بی کرانهچندان که یارا داشتم، در هر ترانهنام بلند عشق را تکرار کردممن مهربانی را ستودممن با ب
اخبار مهم:
923

اگر روزی کسی از من بپرسد

چندی که در روی زمین بودی چه کردی؟

من می گشایم پیش رویش دفترم را:


در زیر این نیلی سپهر بی کرانه

چندان که یارا داشتم، در هر ترانه

نام بلند عشق را تکرار کردم


من مهربانی را ستودم

من با بدی پیکار کردم

پژمردن یک شاخه گل را رنج بردم

مرگ قناری در قفس را غصه خوردم

وز غصه مردم، شبی صد بار مردم ...


       فریدون مشیری



سلام و صبح بخیر 

شادمانی،تندرستی،روزی حلال در کنار خانواده محترم بهره امروزت

🍃💝🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

923

923 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 923 923 923 923 923

923 923 923 923

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 24
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش