پروردگارم …شکوفایی روزت را سپاس میگویم که تاریکی شب را پایان می بخشدو تاریکی شب را نظاره گرم که هیاهوی روز را سرانجام است؛در این میان این “من” هستم که بالا میروم؛پایین می آیم ؛خوشحال و غمگین می شوم؛ته
اخبار مهم:
972

پروردگارم …

شکوفایی روزت را سپاس میگویم که تاریکی شب را پایان می بخشد

و تاریکی شب را نظاره گرم که هیاهوی روز را سرانجام است؛

در این میان این “من” هستم که بالا میروم؛

پایین می آیم ؛

خوشحال و غمگین می شوم؛

تهی و سرشار می شوم و باز….

همان میشوم که بودم،

پروردگارم بندگی ام را بپذیر.

با یه بغل هوای تازه

سلام،صبح زیباتون بخیر


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

972

972 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 972 972 972 972 972

972 972 972 972

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 19
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش