#نیایش_صبحگاهی   خدای مهربانم ،🙏   امروز از بندگان تو هم قدردانی میکنم،  بعضی از آدمها، مثل ستاره ، توی نگاه اهل آسمون میدرخشند!   و تو در برابر ملائک به آنها مباهات میکن
اخبار مهم:
1424

#نیایش_صبحگاهی

 

خدای مهربانم ،🙏

  امروز از بندگان تو هم قدردانی میکنم،

 بعضی از آدمها، مثل ستاره ، توی نگاه اهل آسمون میدرخشند! 

 و تو در برابر ملائک به آنها مباهات میکنی. 

 

امروز، دنبال قشنگیهای وجود دیگران هستم

 و در فشارهای زندگی ام صبر را تمرین میکنم

 تا روح‌ شکرگزاری از تو  در من اوج بگیرد...

 

معبودم ! 🙏

یاری ام کن تا ببینم ،

 نعمتی که پشتِ گرفتنها و ندادنهای‌ توست ....


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

1424

1424 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 1424 1424 1424 1424 1424

1424 1424 1424 1424

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 11
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش