❣خدایا هر گره اى که به دستِ تو باز شد من به شانس نسبت دادم! هرگره اى که به دستم کور شد مقصر تو را دانستم خدایا کمکم کن تابفهمم توکنار منی نه روبروی من🍃🍃   یا رفیق من لا رفیق له   🌹
اخبار مهم:
1609 / یا رفیق من لا رفیق له

❣خدایا

هر گره اى که به دستِ تو باز شد

من به شانس نسبت دادم!

هرگره اى که به دستم کور شد

مقصر تو را دانستم

خدایا کمکم کن تابفهمم توکنار منی

نه روبروی من🍃🍃

 

یا رفیق من لا رفیق له

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

1609 / یا رفیق من لا رفیق له

1609 / یا رفیق من لا رفیق له https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 1609 / یا رفیق من لا رفیق له 1609 / یا رفیق من لا رفیق له 1609 / یا رفیق من لا رفیق له 1609 / یا رفیق من لا رفیق له 1609 / یا رفیق من لا رفیق له

1609 / یا رفیق من لا رفیق له 1609 / یا رفیق من لا رفیق له 1609 / یا رفیق من لا رفیق له 1609 / یا رفیق من لا رفیق له

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 25
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : جوشن کبیر ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش