🦋خدای من  در هر ثانیه ای که میگذرد  بی شمار نعمت بر من ارزانی میکنی   ❤️تپش قلب دم و بازدم دیدن شنیدن لمس کردن نبض زدن ها پلک زدن فکر کردن و...   🦋نعمات بیشماری که از
اخبار مهم:
1640

🦋خدای من 

در هر ثانیه ای که میگذرد

 بی شمار نعمت بر من ارزانی میکنی

 

❤️تپش قلب

دم و بازدم

دیدن

شنیدن

لمس کردن

نبض زدن ها

پلک زدن

فکر کردن

و...

 

🦋نعمات بیشماری که ازشمردن آن ناتوانم

 

💗و من چقدر بی تفاوت میگذرم

و مدام از نداشته هایم 

پیش تو گله و شکایت میکنم

 

❣خدایا برای ناشکری ها و کم طاقتی هایم

برای فراموشکاری ها و بی توجهی هایم

مرا ببخش 

 

خداوندا

به دل نگیر اگر گاهی

زبانم از شکرت باز می ایستد 

تقصیری ندارد

قاصر است

کم می آورد 

در برابر بزرگی ات

 

🌸🍃ﺗﻮ ﺧﻮﺩ ﺍﯼ ﺧﺰﺍﻧﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺨﺸش ها

ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍی فردای ما ﻣﻘدر فرما

🌺🌿🌺🌿


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

1640

1640 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 1640 1640 1640 1640 1640

1640 1640 1640 1640

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 20
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش