🌹خدایا به امید تو🌹   امروز متعلق به من و آرزوهای من است. من آغاز می‌کنم خواستن‌هایم را و نتیجه اعمال خود را با دلی به وسعت دریا به شعور موجود در هستی می‌سپارم .   خداوند
اخبار مهم:
1988 / خدایا به امید تو

🌹خدایا به امید تو🌹

 

امروز متعلق به من و آرزوهای من است.

من آغاز می‌کنم خواستن‌هایم را

و نتیجه اعمال خود را با دلی به وسعت دریا به شعور موجود در هستی می‌سپارم .

 

خداوندا بینهایت سپاسگزارم🙏️🥰


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

1988 / خدایا به امید تو

1988 / خدایا به امید تو https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 1988 / خدایا به امید تو 1988 / خدایا به امید تو 1988 / خدایا به امید تو 1988 / خدایا به امید تو 1988 / خدایا به امید تو

1988 / خدایا به امید تو 1988 / خدایا به امید تو 1988 / خدایا به امید تو 1988 / خدایا به امید تو

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 19
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش