✨✨✨   اوست نشسته در نظر  من به کجا نظر کنم     ⚡️⚡️⚡️   اللهم عجل لولیک الفرج سلام بر امام زمانم ✋️   سلام بر شما   جمعه‌تون پر از برکت و سلامتی
اخبار مهم:
2008

✨✨✨

 

اوست نشسته در نظر 

من به کجا نظر کنم

 

 

⚡️⚡️⚡️

 

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام بر امام زمانم ✋️

 

سلام بر شما

 

جمعه‌تون پر از برکت و سلامتی

 

🌹🍃🌹🍃🌹


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2008

2008 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2008 2008 2008 2008 2008

2008 2008 2008 2008

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , مناسبتی , جمعه - جمعه مهدوی ,
بازدید : 16
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدحسن روستائی در تاریخ 1400/12/06 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

سلام یا اخی

گر تو نظر به دل کنی
دوست درون دل بود
عاشق اگر چنین بود
کجا اسیر گل بود

اللهم عجل لولیک الفرج

درود بر شما

این نظر توسط نویسنده مطلب در تاریخ 1400/12/06 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

شعر از: مولوی

آلبوم موسیقی: درخیال

خواننده: استاد محمدرضا شجریان

دستگاه موسیقی: سه گاه و آواز بیات ترک

نوازندگان
مجید درخشانی: تار و بم‌تار
درویش رضا منظمی :کمانچه
عبدالنقی افشارنیا: نی
بهداد بابایی: سه‌تار
بیژن کامکار: دف
پشنگ کامکار: سنتور
ارسلان کامکار: بربط
ارژنگ کامکار: تنبک

────┤ ♩♪♫♪♩ ├────

آمده ام که، سر نَهم…♫ عشق تو را، به سر بَرم…♫
وَر تو بگویم که نی!!
نی شکنم، شکر بَرم…♫ نی شکنم، شکر بَرم…♫
آمده ام چو، عقل و جان!! از هَمه دیده ها، نهان!!
تا سوی جان و دیده گان…♫
مَشعله ی نَظر بــرم!! مَشعله ی نَظر بــرم!!
آنکه زِ زخم تیر او، کوه شِکاف میکند…♫
پیش گُشـاد تیر او…!
واای اگر سُپر بَرم…♫ واای اگر سِپَر برم…♫
در هَوس خیالِ او!! در هَوس خیالِ او!!
هَمچــو خیال گشته ام…♫
وَز سر رِشک نام او!!
نام رُخ قَمر بَرم…♫ نام رُخ قَمر بَرم…♫
اوست نشسته، در نَظر…♫ من به کُجا نَظر کُنـم؟؟
اوست گرفته، شَــهرِ دل!!
من به کُجا سَفر برَم؟!…♫ من به کُجا سَفر برَم؟!…♫

────┤ ♩♪♫♪♩ ├────
⏬ دانلود اثر:
https://files.musico.ir/Song/MohammadReza%20Shajarian%20-%20Dar%20Khial%20(128).mp3


کد امنیتی رفرش