۱.۱.۱ خدا هست 🤚 😊😊😊 خانۀ ما در کوچۀ مهربانی ست و خدا همسایۀ دیوار به دیوارمان هر روز با تصورلبخندش از خواب بیدار می‌شویم و از پشت پنجره برایمان دست تکان می‌دهد واقعا که ما چه خوشبختی
اخبار مهم:
2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر

۱.۱.۱

خدا هست

🤚

😊😊😊

خانۀ ما در کوچۀ مهربانی ست

و خدا همسایۀ دیوار به دیوارمان

هر روز با تصورلبخندش از خواب بیدار می‌شویم

و از پشت پنجره برایمان دست تکان می‌دهد

واقعا که ما چه خوشبختیم

😊😊😊

درود

صبح زیبای بهاری شما بخیر وسلامتی

آزاد و شاد و قوی، زنده باشید 

راستی بهترین روز ممکن،همین امروز است

هرچند که روزهای

خیلی خوب دیگری هم  در راه است 

👌

😊😊😊 

امروز دوشنبه است

در این صبح زیبای  نوروزی

خدای مهربانمان زنگ بیدار باش را زده است !

خورشید می‌تابد 

شهر خمیازه می‌کشد

گل‌ها رو به سوی ما نموده و

شاداب می‌شوند

راستی که با لبخند😊مهربانی ❤ و شادی 😃

نوروز مان زیبا  خواهد شد 

😊😊😊

خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر 

🙏

😊😊😊


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر

2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر 2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر 2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر 2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر 2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر

2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر 2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر 2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر 2148 / خدای خوبم از اینکه هستم و هستی شکر

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش , مناسبتی , عید ,
بازدید : 18
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : نوروز , بهار ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش