دعا میکنم برای تو برای خودم برای همه‌مان کسی چه میداند شاید خدا دسته‌جعی نگاهمان کرد... دعامیکنم برای دلهایمان برای چشمهایمان برای گریه ها و خنده هایمان دعا میکنم.... ای مهربان خدای
اخبار مهم:
2352 / شب قدر

دعا میکنم

برای تو

برای خودم

برای همه‌مان

کسی چه میداند شاید خدا دسته‌جعی نگاهمان کرد...

دعامیکنم برای دلهایمان

برای چشمهایمان

برای گریه ها و خنده هایمان

دعا میکنم....

ای مهربان خدای من

میدانم که تا آسمان راهی نیست

ولی تا آسمانی شدن، راه، بسیار است.

این دستهای تهی را بسوی تو دراز میکنم🤲

یا ایهاالکریم

ما بی سلیقه ایم، طلب آب و نان میکنیم

تو خود ای خزانه‌دار بخشش‌ها

بهترین ها را برایمان مقدر کن

 

 يَا أَيُّهَا الْعَزِيزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْكَيْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَيْنَا 

ﭘﺲ «ﺍﻱ ﻋﺰﻳﺰ! ﺳﺨﺘﻰ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻭ ﺧﺎﻧﺪﺍﻧﻤﺎﻥ ﺁﺳﻴﺐ ﺭﺳﺎﻧﺪﻩ ﻭ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﺍﻱ ﻧﺎﭼﻴﺰ ﺑﺎ ﺧﻮﺩ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻳﻢ، ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﺳﻬﻤﻴﻪ ﻣﺎ ﺭﺍ ﻛﺎﻣﻞ ﺑﺪﻩ ﻭ ﺑﺮ ﻣﺎ ﺑﺨﺸﺶ ﻧﻤﺎ، خود گفتی که ﻛﺮﻳﻤﺎﻥ ﻭ ﺑﺨﺸﻨﺪﮔﺎﻥ ﺭﺍ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﻣﻲ ﺩهی🙏


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2352 / شب قدر

2352 / شب قدر https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2352 / شب قدر 2352 / شب قدر 2352 / شب قدر 2352 / شب قدر 2352 / شب قدر

2352 / شب قدر 2352 / شب قدر 2352 / شب قدر 2352 / شب قدر

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : مناسبتی , رمضان ,
بازدید : 17
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : شب قدر ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش