به اهل دلی گفتم:«چقدر ثروت داری؟» گفت:«بیحساب،،،»   گفتم:«ثروتت چیست؟!» گفت:«دوست»   گفتم:«ازکجا و بر چه اساس میگویی؟» گفت:
اخبار مهم:
2505 / ثروت داشتن دوست

به اهل دلی گفتم:«چقدر ثروت داری؟»

گفت:«بیحساب،،،»

 

گفتم:«ثروتت چیست؟!»

گفت:«دوست»

 

گفتم:«ازکجا و بر چه اساس میگویی؟»

گفت:«هر روز با درودی و کلامی و عرض ارادتی، با آنان تجدید عهد میکنم، چون یاد گرفتم که بعضی چیزها را باید هر روز زنده اش کنم تا بتوانم خوب زندگی کنم ؛ مثل عشق ورزی ، مهربانی و شاد بودن را» 

 

گفتم:«راست گفتی! عجب سرمایه داری هستی!»

گفت:«بهمین دلیل هر روز، شکرش را بجا میآورم و از داشتن چنین دوستان و نزدیکانی بخود میبالم»

 

گفتم:«دعایشان کن»

*گفت:«خداوندا به عزیزانم و دوستانم عزت؛ بزرگی؛ سلامتی؛ رزق و روزی فراوان عطا فرما. 🙏

☘️ درود ☘️ صبحتون بخیر


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2505 / ثروت داشتن دوست

2505 / ثروت داشتن دوست https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2505 / ثروت داشتن دوست 2505 / ثروت داشتن دوست 2505 / ثروت داشتن دوست 2505 / ثروت داشتن دوست 2505 / ثروت داشتن دوست

2505 / ثروت داشتن دوست 2505 / ثروت داشتن دوست 2505 / ثروت داشتن دوست 2505 / ثروت داشتن دوست

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 22
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش