✨ معبودم !  عشق را  روزی ام کن تا بتوانم،  به  دور از سلیقه ی شخصی ،  اطرافیانم را بپذیرم و دوست بدارم   کسانی که باعث پیشرفت من و افرادی را من باعث رشد آنها
اخبار مهم:
2557 / نیایش صبحگاهی

 

✨ معبودم ! 

عشق را  روزی ام کن تا بتوانم، 

به  دور از سلیقه ی شخصی ، 

اطرافیانم را بپذیرم و دوست بدارم

 

کسانی که باعث پیشرفت من و افرادی را من باعث رشد آنها میشوم را به من نزدیک کن.

 

روحم از توست،پس به منبع بی انتهایت وصل کن .... 

و به روحم برکت ببخش...

 

مرا در مسیر درست شغلی و ارتباطی قرار ده، 

به کارم، به پولم و به ارتباطاتم برکت ده،

 

✨عزیزترینم ! 

دم به دم شکرت.🤲

 

              ─┅─═ঊঈ🌸ঊঈ═─┅─


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2557 / نیایش صبحگاهی

2557 / نیایش صبحگاهی https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2557 / نیایش صبحگاهی 2557 / نیایش صبحگاهی 2557 / نیایش صبحگاهی 2557 / نیایش صبحگاهی 2557 / نیایش صبحگاهی

2557 / نیایش صبحگاهی 2557 / نیایش صبحگاهی 2557 / نیایش صبحگاهی 2557 / نیایش صبحگاهی

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 18
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش