🌹به توکل نام اعظمت🌹✍️ دلم باران... دستم باران... 👈 دهانم باران؛ چشمم باران؛ خدایا...🌹 روز عید قربان را با بندگی تو پاگشا می کنم🌹 هر اذانی که می وزد،🌹 پنجره ها باز می شوند🌹 اسم تو بوران می کند...🌹
اخبار مهم:
627

🌹به توکل نام اعظمت🌹


✍️ دلم باران... دستم باران... 

👈 دهانم باران؛ چشمم باران؛ خدایا...


🌹 روز عید قربان را با بندگی تو پاگشا می کنم


🌹 هر اذانی که می وزد،

🌹 پنجره ها باز می شوند

🌹 اسم تو بوران می کند...


🌹 هر اسم تو را که صدا می زنم،

🌹 ماه در دهانم هزار تکه می شود


🌹 کاش من همه بودم،

🌹 با همه دهان ها تو را صدا می زدم


🌹 کفشهای ماه را به پا کرده ام

🌹 دوباره عازم تو ام

🌹 تا بوی زلف یار درآبادی منست،

🌹 هر لب که خنده ای کند...

🌹 از شادی من است.


🌹 زندگی با توست... 

🌹 زندگی همین حالاست...


پروردگارا! در این عید قربان... 

رنج، بیماری و فقر را از ما و تمامی نیک اندیشان و پرهیزگاران دور ساز و آسودگی و بهره مندی از نعمت هایت را عطا فرما.


عید بر شمامبارک باشه


          ان شا،الله


🌹🌹🌹🌹🌹🌹


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

627

627 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 627 627 627 627 627

627 627 627 627

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , مناسبتی , عید ,
بازدید : 28
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش