🌺خدایا  💫با نام تو آغاز می کنم 🌺شروع هر لحظه را 💫ای که زیباترین  🌺علت هر آغاز تویی ! 💫امـروزم را 🌺با تلاش و مهربانی  💫به تو می سپارم  🌺یارویاورم باش ای بزرگترین 💫الهی به ا
اخبار مهم:
2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ...

🌺خدایا 

💫با نام تو آغاز می کنم

🌺شروع هر لحظه را

💫ای که زیباترین 

🌺علت هر آغاز تویی !

💫امـروزم را

🌺با تلاش و مهربانی 

💫به تو می سپارم 

🌺یارویاورم باش ای بزرگترین

💫الهی به امیدتو نه خلق تو

 

سلام صبحتون بخیر اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ✨


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ...

2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ... 2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ... 2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ... 2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ... 2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ...

2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ... 2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ... 2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ... 2560 / خدایا با نام تو آغاز می کنم ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 24
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش