💫💫💫💫💫   دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم وین درد نهان سوز نهفتن نتوانم   تو گرم سخن گفتن و از جام نگاهت من مست چنانم که شنفتن نتوانم   فریاد ز بی مهریت‌ ای گل که درین باغ چون
اخبار مهم:
2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ...

💫💫💫💫💫

 

دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم

وین درد نهان سوز نهفتن نتوانم

 

تو گرم سخن گفتن و از جام نگاهت

من مست چنانم که شنفتن نتوانم

 

فریاد ز بی مهریت‌ ای گل که درین باغ

چون غنچه پاییز شکفتن نتوانم‌

 

محمدرضا شفیعی کدکنی

✨✨✨

درود بر شما...

 

صبحتون پر خیر و برکت...

 

🍃🌹🍃🌹🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ...

2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ... 2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ... 2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ... 2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ... 2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ...

2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ... 2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ... 2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ... 2578 / دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , مناسبتی , جمعه - جمعه مهدوی ,
بازدید : 13
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش