💫💫💫💫💫    دلـــــم مے تپد عـــجیـب️....     مثـل ڪسے ڪہ گـم شده درغربتے غـریـب.... ✨✨✨ سلام و درود بر شما.... ضمن تبریک سالروز تولد حضرت علے بن موسی الـرضا (؏) خدمت شما، صلـوا
اخبار مهم:
2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب....

💫💫💫💫💫

 

 دلـــــم مے تپد عـــجیـب️....

    مثـل ڪسے ڪہ گـم شده درغربتے غـریـب....

✨✨✨

سلام و درود بر شما....

ضمن تبریک سالروز تولد حضرت علے بن موسی الـرضا (؏) خدمت شما، صلـواٺ خاصہ ایشان را تقدیم میکنم:

 

💠 ﺍﻟﻠَّﻬُﻢَّ ﺻَﻞِّ ﻋَﻠَﻰ ﻋَﻠِﻲِّ ﺑْﻦِ ﻣُﻮﺳَﻰ ﺍﻟﺮِّﺿَﺎ ﺍﻟْﻤُﺮْﺗَﻀَﻰ ﺍﻟْﺈِﻣَﺎﻡِ ﺍﻟﺘَّﻘِﻲِّ ﺍﻟﻨَّﻘِﻲِّ ﻭَ ﺣُﺠَّﺘِﻚَ ﻋَﻠَﻰ ﻣَﻦْ ﻓَﻮْﻕَ ﺍﻟْﺄَﺭْﺽِ ﻭَ ﻣَﻦْ ﺗَﺤْﺖَ ﺍﻟﺜَّﺮَﻯ ﺍﻟﺼِّﺪِّﻳﻖِ ﺍﻟﺸَّﻬِﻴﺪِ ﺻَﻠَﺎﺓً ﻛَﺜِﻴﺮَﺓً ﺗَﺎﻣَّﺔً ﺯَﺍﻛِﻴَﺔً ﻣُﺘَﻮَﺍﺻِﻠَﺔً ﻣُﺘَﻮَﺍﺗِﺮَﺓً ﻣُﺘَﺮَﺍﺩِﻓَﺔً ﻛَﺄَﻓْﻀَﻞِ ﻣَﺎ ﺻَﻠَّﻴْﺖَ ﻋَﻠَﻰ ﺃَﺣَﺪٍ ﻣِﻦْ ﺃَﻭْﻟِﻴَﺎﺋِﻚ

 

               🕊 🕊 🕊 🕊

 

🍃🌹🍃🌹🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب....

2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب.... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب.... 2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب.... 2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب.... 2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب.... 2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب....

2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب.... 2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب.... 2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب.... 2605 / دلم می‌تپد عـــجیـب️، مثـل کسی که گـم شده درغربتی غـریـب....

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , مناسبتی , عید ,
بازدید : 22
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : میلاد امام رضا , تولد امام رضا ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش