💫💫💫💫💫   شب تاریک رفت و آمد روز وه چه روزی چو بخت من پیروز پادشاه ستارگان امروز از افق سر برون نکرده هنوز باز شد دیدگان من از خواب   *به به از آفتاب عالمتاب*    یک طرف نال
اخبار مهم:
2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ...

💫💫💫💫💫

 

شب تاریک رفت و آمد روز

وه چه روزی چو بخت من پیروز

پادشاه ستارگان امروز

از افق سر برون نکرده هنوز

باز شد دیدگان من از خواب

 

*به به از آفتاب عالمتاب* 

 

یک طرف ناله خروس سحر

بانگ الله اکبر از یک سر

از صدای نوازش مادر

وز سخن های دلپذیر پدر

 باز شد دیدگان من از خواب

 

*به به از آفتاب عالمتاب* 

 

از افق صبحدم سپیده دمید

آسمان همچو نقره گشت سپید

با شکوه و جلال و جاه رسید

پادشاه ستارگان خورشید

باز شد دیدگان من از خواب

 

*به به از آفتاب عالمتاب*

 

یحیی دولت آبادی

✨✨✨

درود بر شما....

آرزوهاتون براورده....

 

🍃🌹🍃🌹🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ...

2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ... 2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ... 2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ... 2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ... 2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ...

2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ... 2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ... 2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ... 2728 / شب تاریک رفت و آمد روز ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 13
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش