💫💫💫💫💫   من به سیبی خشنودم   و به بوییدن یک بوته‌ی بابونه   من به یک آینه   یک بستگی پاک قناعت دارم     \"سهراب سپهري\"   ✨✨✨   سلام .... صبحت
اخبار مهم:
2757 / من به سیبی خشنودم ...

💫💫💫💫💫

 

من به سیبی خشنودم

 

و به بوییدن یک بوته‌ی بابونه

 

من به یک آینه

 

یک بستگی پاک قناعت دارم

 

 

"سهراب سپهري"

 

✨✨✨

 

سلام ....

صبحتون به خیر و سلامتی...

 

🍃🌹🍃🌹🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2757 / من به سیبی خشنودم ...

2757 / من به سیبی خشنودم ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2757 / من به سیبی خشنودم ... 2757 / من به سیبی خشنودم ... 2757 / من به سیبی خشنودم ... 2757 / من به سیبی خشنودم ... 2757 / من به سیبی خشنودم ...

2757 / من به سیبی خشنودم ... 2757 / من به سیبی خشنودم ... 2757 / من به سیبی خشنودم ... 2757 / من به سیبی خشنودم ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 16
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش