💫💫💫💫💫   من به چشمهای بی قرار تو قول می دهم: ریشه‌های ما به آب.... شاخه‌های ما به آفتاب.... می‌رسد! ما دوباره سبز می‌شویم!   قیصر امین‌پور   اللهم عجل
اخبار مهم:
2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ...

💫💫💫💫💫

 

من به چشمهای بی قرار تو قول می دهم:

ریشه‌های ما به آب....

شاخه‌های ما به آفتاب....

می‌رسد!

ما دوباره سبز می‌شویم!

 

قیصر امین‌پور

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

✨✨✨

سلام.....

 

صبح‌تون پر خیر و برکت...

 

🍃🌹🍃🌹🍃


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ...

2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ... https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ... 2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ... 2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ... 2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ... 2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ...

2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ... 2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ... 2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ... 2376 / من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم ...

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , مناسبتی , جمعه - جمعه مهدوی ,
بازدید : 22
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش