دوست من \"منتظر نباش\"  زندگی به تو معنا بده    بلند شو و زندگی رو معنا کن ... از قوی ترین بهونه ات قوی تر باش    برای این که \"تکیه گاه\" کسی باشی برای این که با قدرت از ج
اخبار مهم:
2797 / دوست من "منتظر نباش" زندگی به تو معنا بده ...

دوست من "منتظر نباش" 

زندگی به تو معنا بده 

 

بلند شو و زندگی رو معنا کن ...

از قوی ترین بهونه ات قوی تر باش 

 

برای این که "تکیه گاه" کسی باشی

برای این که با قدرت از جات بلند بشی... 

 

برای این که به "هدفت برسی" 

برای این که مفید باشی 

 

حداقل واسه خودت...

فردای تو نهفته در امروز توست

 

پس "امروز رو خوب بساز" 

تا فردایی عـــالی داشته باشی... 

 

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2797 / دوست من \

2797 / دوست من \ https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2797 / دوست من \ 2797 / دوست من \ 2797 / دوست من \ 2797 / دوست من \ 2797 / دوست من \

2797 / دوست من \ 2797 / دوست من \ 2797 / دوست من \ 2797 / دوست من \

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی ,
بازدید : 22
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش