سلام من به محرم، به تسلیت مولا به اشک‌های آقا، به غیبت کبری سلام من به محرم، به دستان عباس به مشک پاره به اشکان عباس سلام من به محرم، به داغ‌های سینه به گریه‌های رقیه، به پاهای ب
اخبار مهم:
2843 / سلام بر محرم

سلام من به محرم، به تسلیت مولا

به اشک‌های آقا، به غیبت کبری

سلام من به محرم، به دستان عباس

به مشک پاره به اشکان عباس

سلام من به محرم، به داغ‌های سینه

به گریه‌های رقیه، به پاهای برهنه

سلام من به محرم، به وداع اکبر

به اِذن¹ میدان به شبه پیمبر²

سلام من به محرم، به مهلامهلا

به بوسه‌های زینب به یابن‌الزهرا

سلام من به محرم، به تن‌های دریده

به رخت‌های پاره، به سرهای بریده

 

 

عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن محرم🏴🏴🏴

 

 

سلام بر شما

ان‌شاءالله از برکات معنوی این ماه استفاده ببریم

 

✨🔘✨🔘✨

 

__________

¹ اِذن: اجازه

² شبه پیمبر: کسی که شبیه پیامبر بود. نقل است چهره‌ی حضرت علی‌اکبر (س) - فرزند امام حسین(ع) - بسیار شبیه چهره‌ی حضرت پیامبر(ص) بود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2843 / سلام بر محرم

2843 / سلام بر محرم https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2843 / سلام بر محرم 2843 / سلام بر محرم 2843 / سلام بر محرم 2843 / سلام بر محرم 2843 / سلام بر محرم

2843 / سلام بر محرم 2843 / سلام بر محرم 2843 / سلام بر محرم 2843 / سلام بر محرم

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : مناسبتی , محرم و صفر ,
بازدید : 19
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش